ceturtdiena, 2008. gada 8. maijs

Ērces

Nav jau tā ka es nezinātu, ka ir tādas ērces. Ne pirmo gadu mums ir suņi un mēs dzīvojam tiešā meža un pļavas tuvumā (suņi paši tur mierīgi var ieklīst). Protams, viņas visas ir apstrādātas ar Frontline pilieniem (par to iedarbību šoreiz nekomentēšu...)
Tad nu šodien, kamēr mēs ar puiku pārrunājām dienas gaitas, bet Mārtiņš staigāja iekšā ārā ar bomjiem priekš kucēnu kastes (laikam tāpēc Gwena nedzemdē, ka pāris nieki vēl nav pieskrūvēti :)), "svētā trīsvienība" veikli izmantoja mirkli un notina uz mežiņu ietusēt. Protams, es kā parasti paguvu sacelt traci par pazudušiem suņiem un Mārtiņš, kā parasti, bija spiests iet dāmītes meklēt. Taču šīs atnāca pašas no mazliet citas meža puses. Tad nu sākās jautrākais.
Ridžbeka spalva ir ļoti pateicīga ērču pamanīšanai. Tāpēc vispirms tās tika nolasītas no Pepijas un tā kā to bija gana daudz, pārmeklētas tika arī Šarle un Gwena. Varbūt atkal izveicam likmju likšanu??? Nu labi, labi, pateikšu uzreiz. Pa visām trijām tika nolasītas 24 ērces. Un tikai 1 no tām no Šarles. Taisnības labad gan jāsaka, ka 4 jau bija devušās savās pastāvīgajās gaitās pa viesistabas grīdu (labi ka mums ir tik gaiša grīda).
Sīkumos nestāstīšu kas notika ar ērcēm, bet īsti audzinoši tas nebija :)
Lai mazliet atgrieztos atpakaļ pie paredzētās tēmas - Gwenas puncis ir pieaudzis vēl par centimetru.

1 komentārs:

Anonīms teica...

Jā, ērces šogad ir varen padevušās :( Bet nu uz 24 es noteikti nebūtu likusi, tas jau ir kaut kas! Es, lielāko skaitu, ko pēc 1 pastaigas esmu nolasījusi no 1 suņa ir 9. Kaut, ja to pareizina ar 3 suņiem, tad sanāk pat vairāk kā 24...
Poga, šoreiz kā anonīmi, jo man šī sistēma, kas katru reizi man pasaka, ka nepareiza parole jau hmm....