trešdiena, 2008. gada 7. maijs

Likmes

Poga lika uz šodienu kā īsto dienu - nav trāpīc. Es klusi cerēju ka tas varētu būt rīt, bet nu jau vairs tam pārāk neticu. Kāpēc? Jo parasti sunenes izvēles dzemdēt naktī. Tātad lai rīt naktī to dabūtu gatavu, būtu jau tagad laiks sākt. (Pie kam, apmēram 12-24 stundas pirms dzemdībām kuces ķermeņa temperatūrai ir jānokrītas, bet - temperatūra visu laiku ir +/- 37.9 grādi pēc Celsija). Un Gwencis vēl ir gluži mierīgs.
Solvitas minējums par 9. datumu - ļoti iespējams.
Patiesību sakot, man pašai derēs jebkurš datums, ja tas tāpat nevar būt 8. Nu vienīgi 14.maijā man ir pieraksts pie zobārsta :))
Ja gribam būt nopietni, tad tā īstā un pareizā diena pēc visiem aprēķiniem ir 13.maijs. Un ātrāk par to nav nopietna iemesla gaidīt dzemdības... Bet es iru dikti nepacietīga. Un ja man izdevās savu meitu Agati pierunāt piedzimt 2 nedēļas agrāk, kāpēc nepamēģināt arī pierunāt Gwenci? Jo Gwencis tak ir Agates suns. ;)

5 komentāri:

Poga teica...

Tā, nu ja nesanāca trāpīt ar pirmo reizi, minu tālāk. ;) 8.datums man nepatīk, nu vienkārši cipars 8 nav mans, tad jau es labāk lieku uz 10. Gwenci, nepievil manas prognozes! :)
Ieva, 14.datumā pie zobārsta noteikti jau varēsi braukt kopā ar mazbērnu bariņu, jo līdz tam jau nu noteikti viņi būs klāt. :)
Vēl joprojām turpinām turēt notirpušos īkšķus! :)
Un kāpēc netiek liktas likmes par krāsu kombinācijām? ;) Cik no mazuļiem būs šoko un cik būs dalmācieši? :D

Anonīms teica...

lasīju es arī par krāsu iespējamajām variācijām, bet kaut kā es stādos priekšā tikai šokolādes bumbīšus Gwenai. Mēdz gan būt arī šokolāde baltā un tumšā.
Turpinām turēt īkšķus! Mēs par 10.datumu, kad visi mājās!!!
Ieva, man jau sāk likties, ka rinda jau veidojas!!!!

Ieva (www.teodori.lv) ieva@teodori.lv teica...

Poga, Tu piesakies šoreiz par vainīgo, ja kaut kas nebūs ar krāsām? :)) Pagājušo reizi Dz atveda līdzi balto šokolādi, kad brauca piedalīties dzemdībās...
Un 10.maijs diemžēl mūsmājās ir darba diena parastā - sīkie skolā un mēs darbos...

Anonīms teica...

Es joprojaam lieku uz ciparu "9" ...un par to, ka visi Gwenas beebji buus shoko labradori, man vispaar shaubu nav nekaadu!
:)))

Anonīms teica...

Man nav nekādu pretenziju pret balto šokolādi, man tā pat patīk labāk par brūno... ;) Bet mani pie vainas nu nekādi nevarēs likt vajadzības gadījumaā, jo šoreiz Greis no Gwenas ir ļoti tālu bijis pēdējo pāris mēnešu laikā. :)
Bet, ja varētu likt likmes uz kopējo kucēnu skaitu šoko+baltie ;) , tad es liktu uz 7. :)