pirmdiena, 2008. gada 5. maijs

Lieliskā brīvdiena

Šodien pie mums uz "plānu kalšanu" (par to vairāk pastāstīšu kādreiz vēlāk) bija atskrējuši 3 Rodēzijas ridžbeki (Habe ar Ali un Ari) un šokolādes labradorbeibe Floja ar savām saimniecēm. Habes saimniece bija bruņojusies ar savu jauno kameru un baismīgi smago objektīvu. Tālāk par domu, sasēdināt viņas visas smuki un nofočēt, mēs tomēr netikām :)) Taču piedāvāju pilnīgi svaigu Gwenča bildi.
Visādi citādi šī bija ļoti mierīga diena - ciemiņi jau priekšpusdienā un našķi pēc tam visas dienas garumā, laiks patīkami vēss ar mazu lietutiņu un MILZĪGA slinkošana. Nez kad vēl tagad kas tāds ir gaidāms...

2 komentāri:

Anonīms teica...

Jā, brīvdiena tiešām bija brīvdiena :)
Man kaut kā jocīgi liekas teksts par anonīmo komentētāju. Var taču izvēlēties trešo identitātes opciju: Nosaukums/URL un ierakstīt vārdu.

Anonīms teica...

Mīļo Gvenuci, es Tev no sirds jūtu līdz! Arī es pirms brītiņu biju tāda un visi ar nepacietību gaidīja manu plīšanu. Turies meitene, es esmu par Tevi! Vairs daudz nav atlicis!!!!!Bučas!