svētdiena, 2008. gada 4. maijs

Kura diena?

Ja kāds nezin - suņa grūsnība ilgst apmēram 2 mēnešus vai precīzāk 59 līdz 65 dienas.
Pēc tam kad kopā ar Gwenu bijām atgriezušies no "sapņu randiņa", mums nelikās pārāk svarīgi skaitīt dienas. Apmēram pēc mēneša bijām uz sonogrāfiju, kur mūs ļoti jaukā klīnikā izmeklēja ļoti nelaipna dakterīte. Tas izpaudās tā - sonogrāfs tiek pielikts Gwenas puncim uz pāris sekundēm, komentārs: "Te jau jums uzreiz ir 3 kucēni" un ar to arī izmeklēšana ir galā. Tad arī pirmo reizi sākām apmēram parēķināt, kurā diena tad ir un kad varam sākt gaidīt kucēnus. Un tā kā es pēc dabas esmu liela sliņķe un optimizētāja :)), uzreiz atradu vieglāku dienu atcerēšanās algoritmu: 20.aprīlis - 40. diena 30.aprīlis - 50. diena 4.maijs - 54. diena.
Tā arī dzīvoju ar domu, ka 59.diena būs 9.maijā un tad arī sākšu mērīt sunim temperatūru (ja nu kādu dikti interesē priekš kam to dara, atļaušos atsaukties uz savu labāko īpašību - slinkumu - un norādīt plašāko informācijas iegūšanas avotu - tanti Gūgli) un teorētiski pieļaut iespēju, ka kucēni var būt klāt kuru katru nakti. Protams, ka esmu izmantojusi internetā atrodamos suņu grūtniecības kalendārus. Vairāk, lai lieku reizi pārliecinātos, kurā datumā tieši ir gaidāmas kādas uzvedības izmaiņas (mans favorītsaits http://www.schaferhund.com/gsd_pregnancy.aspx ). Un tieši te es nejauši pamanīju, ka 4.maijs nav gan 54.diena, bet jau 56.diena.
Jiipiiiiiiii! Priecīgais notikums pēkšņi izrādījās par 2 dienām tuvāk!

Nav komentāru: