otrdiena, 2008. gada 17. jūnijs

Vērtējiet

Beidzot esam tik tālu, ka ir sabildēti visi kucēni stājā un bildes saliktas mājas lapā (sadaļā 2008.gada kucēni). Zinu, ka līdz pilnībai tur vēl ir kā līdz bezgalībai, bet pirmie soļi tomēr ir. Daži no kucēniem izskatās sliktāk kā dzīvē un varbūt kāds izskatās labāk kā dzīvē. Bet tas jau tā ir vienmēr. Un ja viņi paši varētu izteikties, tad drošvien mēs dzirdētu ne to vien. :)
Vēl gribu izstāstīt par plāniem, kurus minēju kaut kad senāk. Mums ir padomā vēl viens labradorēnu desants šī gada rudenī. Patreiz izskatās ka tuvāko 2 nedēļu laikā nākamā kucēnu mamma satiks savu sapņu puisi :)) Lielāks info mājas lapā drīzumā būs, bet čaklākie meklētāji jau tagad var atrast info par šo pāri. Protams, interesenti tiek laipni gaidīti un drīkst meilot / zvanīt jau tagad.
Ārā līst. Laikam tā pienākas pirms Jāņu nedēļā. Vienīgais prieks, ka man atvaļinājums ir cauri. Vienīgi žēl, ka citiem gan tas pabojā brīvdienas.

4 komentāri:

Anonīms teica...

:))) Super! Atradu tēvu ;), bet Jūs gan pārsteidzāt - Vai tad Teodori nav šokolādes labradoru audzētava? :)

Anonīms teica...

Bet njuse, tas tak pilnīgi normāli, tas pat vēlams.
Un pašau suns no kādas kombinācijas un ar kādu genotipu :)?
M. Svilpēm no ši suņa un Svētes Grejas Fergus ir meitiņa šokolādes - Richie. Ozoloniekos bija melnā māsa svētdienā kucēnos PP, Lkucens

Ieva (www.teodori.lv) ieva@teodori.lv teica...

Nu re, Njuse, kamēr es čammājos, tikmēr kāds (man ir aizdomas kurš) jau Tevi ir samizojis :D
Ja nopietni - kur ir teikts ka mēs šokolādes labīšu audzētava? Mums tak pērn bija dzelteni, kāpēc lai šogad nebūtu melni? ;)

Anonīms teica...

:) Man jau šis suns ļoti patīk, tas pārsteigums bija patīkams :))
Richie esmu satikusi - ļoti smuks kucēns.Bet laikam svētdien māsiņu būšu palaidusi garām - mums jau viņas arī sanāk pusmāsas.

Un tagad skatos, patiešām nevaru vairs atrast, ka kaut kur būtu teikts, ka jūs tikai šokolādes labīšu audzētava :D Bet iepriekš man tā bija šķitis...
Aha, mani samizoja, :D