otrdiena, 2008. gada 3. jūnijs

Atvaļinājums

No šodienas esmu sen pelnītajā atvaļinājumā un no visas sirds baudu iespēju paslinkot. Protams, man kā vienmēr ir lieli plāni kārtības ieviešanā un šo to arī realizēju.
Neskatoties uz to ka @*#&$ elektriķi atkal uzrok mūsu zālāju (protams, viņiem ir viedoklis ka tas skaitās pie ceļa) un reāli traucē man suņus laist pagalmā, tomēr šodien visi mazuļi bijā savā pirmajā pastaigā pa piemājas bruģīti. Mazuļi ir tikuši pie jaunas auklītes - Pepija ir reāli sajūsmā par šāda izmēra mazuļiem (pirms tam viņa nekādu prieku neizrādījā). Toties līdz šim ļoooti gādīgā auklīte Šarlote, šodien viennozīmīgi sīkajiem lika saprast, ka spēlēties viņa neplāno un ka barot arī viņus netaisās :D Tā sacīt - viss plūst, viss mainās un mazuļiem ir daudz lietu ko apgūt.
Vakar daži nogaršoju pirmo reizi biezpienu un ar ēšanu veicās tīri labi, tā ka domāju līdz nedēļas beigām jau mēs nopietni sāksim nodarboties ar ēšanu, nevis ar pupa zīšanu kā līdz šim.
Jauku darba nedēļu tiem, kam patreiz nav izvēles. Es paslinkošu arī par jums :)

1 komentārs:

Anonīms teica...

Pirms darba dienas beigām ielūkojos Teodoru šokolādīšu istabā...un, ko es tur ieraugu!!!!...ir notikusi vārdiņu prezentācija!!! No rīta vēl nekā nebija (ceru, ka smagi nekļūdos:))) SUPER! Dažus pirms tam jau nojautu, bet kopskats LABAIS!!!
Lai braši aug Teodoru Cee šokolādīši!